Hoe voorkom je te snel klaarkomen als man?

Hoe voorkom je als man te snel klaarkomen?

Dit is voornamelijk een probleem tijdens het vrijen, niet tijdens het voorspel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je, zoals alle raadgevers adviseren, aan iets anders gaat denken, kun je net zo goed niet neuken.
Het fijne gevoel gedurende en het klaarkomen erna, maakt deze bezigheid juist zo aangenaam.
Je kan wel gaan zitten staan liggen te denken aan al die k*t karweitjes die je morgen nog moet opknappen,maar dat komt het aangename niet ten goede.
Ik zou zeggen,laat maar komen, dan heb je kans dat je daarna nog een keer mag/kan en dan duurt het beslist langer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Probeer tijdens het vrijen aan stamppot boerenkool of zoiets te denken...
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Jaaaa, dat was ook mijn eerste gedachte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raak altijd enorm opgewonden van stamppot boerenkool
rose
13 jaar geleden
Ja Edje, de bedoeling is nou juist dat je de opwinding afremt... ;-) Het fijne van boerenkool is wel, dat je geen condoom hoeft te dragen.
Door voor de vrijpartij eerst een keertje je zelf te helpen haal je de ergste spanning weg en zal een tweede ontlading langer op zich laten wachten. Deze is dan vaak nog intenser omdat de gevoeligheid van de toch al zo gevoelige delen toeneemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed in je penis knijpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag je partner zich in te smeren met uierzalf. Dat stinkt allemachtig. Radikaal maar effektief. Zij kan dan ondertussen de hele krant lezen of een hele aflevering van CSI op tv kijken terwijl jij er nog iets van probeert te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahah voor de humor krijg je een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humorplusje +1
Rustiger aan doen, probeer je te focussen op het plezieren van je partner en niet te veel te denken aan je eigen opwinding.
Spreek van te voren af dat je even stopt als je voelt dat de opwinding te hoog wordt. Dan wacht je even tot het afgezwakt is en ga je rustig weer verder.

Als het probleem blijft bestaan, kun je beter bij de huisarts gaan vragen. Die kan ook een oplossing hebben.
13 jaar geleden
Aan je schoonmoeder denken tijdens de sex.
Maar nu even serieus: je moet proberen je gedachten bij de sex weg te houden. Denk aan iets niet leuks, dan duurt het allemaal wat langer.

Drink een paar borrels voor de sex, alcohol zorgt ervoor dat het langer duurt voor je klaarkomt.
Maar dat moet je natuurlijk niet altijd doen, want we willen er geen gewoonte van maken he??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
state of mind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige tip die ik je eigenlijk kan geven is om in het voorspel (mits je aan voorspel doet) te zorgen dat je al klaarkomt, als je dan gaat penetreren is de druk er al wat af...